Grillning på gång!

Yepp, sant så de var sagt. Pappa håller på häller i kol i grillen och
mamma tar fram pommesen just nu. Solen lyser och de e bara
några ytte fnuttiga bomullsmoln på himlen. Det är 20 grader i solen
där det är lä. Nu börjar jag känna av våren, idag i alla fall. Det gjorde
jag minst sagt inte igår, blää.. Cold.. :)

Jag hjälpte carro tidigare med passning av Liam, världens underbaraste
sötnos. :) <3

Senare gick jag på strandpromenaden i solen med Nathalie. Tycker det
var lite överdrivet att ligga i bikini just idag. haha.. Men folk gör verkligen
vad som helst för att få lite färg.. haha..

Yeah, bilder kommer senare ikväll, om jag orkar sätta på datan när jag
kommer hem det vill säga ;)

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0