Punkband..

Imorse vakna jag av ett sprudland leende. Idag kom jag faktiskt ihåg min dröm.
De var ett tag sen jag kom ihåg vad jag drömde, har typ haft minnesförluster
varje gång jag vaknat eller så har jag väl inte haft drömmar som inte behövde
kommas ihåg eller något. Aja, idag kom jag ihåg den iaf.

Jag minns att jag, Nathalie, Anja, Pernilla S skulle gå till scenen. De var typ en
stor scen mitt i ett köpcenter och jag minns att jag tänkte att hur ska de låta här
inne vi som skriker så. Sen hade jag skaffat nya röda Converse skor. Malin Sandin
skulle lära mig hur jag skulle knyta nya Converse skor för de gjorde man tydligen
på ett spciellt sätt, jaha tänkte jag. Lika bra att lära sig det då.
Jag sprang upp till scenen där de andra redan stod och gjorde sig i ordning. Jag var
för kort för att nå upp till micen som satt hur högt som helst upp.. Typ tre meter upp
så jag fick hoppa en gång och då fick jag tag i den. När de var dags för att börja sjunga
titta jag ut över publik haven, tjena tänkte jag. Typ tusen pers, wow. Sen när första
tonen skulle tas stängde jag av min mic så min röst inte skulle höras, tyckte synd
om dem för att de skulle höra min fula stämma. Där var det dags för mig att vakna. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0