Torsdag

Konserten igår var super bra, vilken otrolig skillnad mellan repetitionerna och när det var allvar. Jag blev förvånad, men imponerad. Snacka om att alla tog sig i kragen och gjorde sitt bästa. När niorna gjorde sitt framträdande med låtar från Fantomen på Operan blev jag bara super glad. De borde ha stått i Opera huset och sjungit framför en större publik, de var verkligen wow säger jag. Lika otroligt som i filmen.

När jag kom hem var jag helt slut, jag var som i min egna lilla bubbla. Jag var bara med på första konserten. Den var emellan 18.00 – 19.45. Slut i huvudet och allt jag hörde var bara surr. Sten somnade i sängen 22.30.

Denna morgon var inte lätt att gå upp ur sängen, trots mina 8h sömn hade jag velat sova flera timmar till. Nu är det bara 3 dagar kvar på praktiken, fredag, måndag och tisdag. Det känns väldigt konstigt för nu börjar jag verkligen tycka om att vara här. Dagarna går snabbt och ungarna är jätte goa.

I eftermiddag ska jag leka med Herr Berg leka. Trevligt Trevligt! :)

 Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0