10.11.14

Hej där kött och blåbär

Nu ligger jag i sängen och skall strax sova, morgon dagen lär gå väldigt
snabbt för mig skulle jag tro. Denna dagen har väl gått på halv fart.
Var ute en sväng med min fina vän Sara och sen drog vi till Malin HK för att
bowla. Men då var bowlinghallen abonnerad så det sket sig.
Jag drog upp till LottaPotta och hade det mysigt.♥
Vi drog en utekväll på mortens. Träffa bland annat min fulla kusin,
good vad jag tycker om att reta honom. Träffa en hel del folk där
som jag inte täffat på länge. Dansade. Irriterade mig på fulla folk,
ja det gamla vanliga. =)

Nu ska jag slagga.. Godnatt

Pöss


Kommentarer
Postat av: sandra

Eyyyy!! :) hur mår du?? Komma till Butch snart?



PUSS :)

2010-11-14 @ 18:46:44
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0