10.11.16

Det är väldigt dåligt uppdatering på den här bloggen, tråkigt
tycker äve jag själv men jag vet inte vad jag ska skriva riktigt.
Eller så har jag inte tid heller. Många orsaker faktiskt. Men nu har
Verner varit på mig en del så jag tänkte iaf lägga in bilderna
jag tog igår i skolan och på vägen hem. Alltid något eller hur? :)

Verner, Erik, Carzan och Malin S


Carzan och Sandin




Carzan


Verner + övrigt folk i klassen


Den Coola Johanna


På denna vägen går vi hem från skolan, Igår var det dåligt väder, mulet och
regnigt. Trots det var himlen väldigt cool. Över husen var det blått
på himlen och över oss va det vitt. Underligt det dära.



Och självklart Verner vill inte vara med på bild, men ett måste! ;)


Kommentarer
Postat av: Carzan

Snyggt! hihi!

2010-11-16 @ 20:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0