Hur ska det gå till har du tänkt dig?

Jag vet inte hur jag ska göra för att någon gång ska bli nöjd?
Hur ska jag kunna sänka vissa krav jag har för att själv tycka
att det går bra fast jag hellre vill något annat? Finns så mycket
jag skulle vilja ändra på i tillvaron och inte kunna acceptera att
det faktiskt är så här just nu. Jag räcker inte till allt. Jag försöker
och vill få det så bra som möjligt men det går inte alltid. Ibland
behövs det fler timmar på dygnet. Eller en dag till på veckan.
Jag vet inte vad jag ska ta mig till för att det ska bli bra?!
Kanske e jag som ska ändra på mig? För jag kan ju inte få andra
att ändra sig. För mycket krav och envishet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0