Har inte rört mig..

Jag har inte rört mig längre än mellan min data stol och toan typ.
Haha! Ja jag sitter här och pluggar. FORTFARANDE!
Suttit sedan klockan var 5 på eftermiddagen. Jag har liksom
kommit in i ett flow och känner inte för att sova. Då är det liksom
bara att göra klart det känner jag. Eller hur? 
Jag har dock lite ont i ögonen, ska sova snart hade jag tänkt mig.
Sömn behövs här hos mig. Så imorgon ska jag då sova och plugga
vidare......



Jag ser ju jätte pigg ut? Eller nej, det kan jag inte påstå direkt! haha..
Töli bild, men de får ni klara av ändå.. Alla e vi inte perfekta

Sleep Tight!


Kommentarer
Postat av: Malin S

Du är så duktig Mariella :)

2010-10-28 @ 11:18:49
Postat av: Linda

Är inne på samma spår. Har flytet väl infunnit sig är det bästa att passa på och utnyttja det innnan det försvinner igen =)

2010-10-28 @ 13:49:20
URL: http://bonnlurkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0