Yoo!

Tjäänare!

Sitter hemma hos Petra nu, vi ska snart sticka på domarutblidning
för innebandy snart. Var ju domare när jag gick i trean på gymn för
2 år sedan ungefär men känner att jag vill göra det på nytt och
uppdatera mig,. Imorgon åker jag upp till Karlstad igen, ska bli så
kul att se mina pinglor igen, miss them! Känner jag är trött i mina ben
också. Knät speciellt sen jag skada det i torsdags och så var jag ute
på två timmars promenad med en vän igår kväll.
Fan vad gött det kändes att prata med en person som man nästan
aldrig pratat med innan och få känna att man har jätte lätt att prata
med personen. I like it ! :)

Nä nu får ni ha det gött, !

Köss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0