Det är min dag idag!

... Men det känns inte som det faktiskt. Känns mer som att jag fyllde år igår.
Men det var nog bara för att det var "kalas" igår med lite folk. Idag har jag
varit med Barret och Liam. Vi åt kladdkaka o drack kaffe med mor min.
Det var lite ledsamt att åka hemifrån idag, och åka till karlstad. Att liksom veta
att nu kommer jag inte vara hemma mer på vardagarna utan bara på helgerna.
Saknar er redan mamma o pappa ♥

Men nu har jag landat i Karlstad och har hunnit med och handlat och ätit en bit mat.
Packa upp mina kläder orkar jag faktiskt inte så jag tar det imorgon, fast juste! Det
ska ju komma hit folk imorgon. Carro vi får se på hur det blir med IKEA då ;)
Ska bli skoj att få träffa folket i skolan imorgon faktiskt. Men jösses vad det är
nollning överallt. Dom låter som fan i festlokalen här uppe.. PUH..

Satt på ballen förut med Sofia. Mysigt.. vi tog en grogg. Vodka och hallonsoda.
Var rätt mysigt faktiskt. Fin solnedgång var det. Minns förra året när jag fyllde år
så satt jag och Sofia också på ballen o tog ett glas vin. Sen så köpte vi sallad på
konsum och satt där sent på kvällen och väntade på att Sandra /Butch skulle komma
från hem från praktiken. =)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fan alltså vad jag saknar er och ballen!!! MÅSTE komma snart!!!!!!!!!!!!!! MÅSTE!! KRAMAR

2010-09-02 @ 18:36:20
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0