Rasmus Seebach - Natteravn

Ååh, jag har verkligen fastnat för denna danska låten..
Den går på repeat i min bil, hihi!
Måste säga tack till alla flimer du har skaffat mig, nästan
så jag längtar till Karlstad så jag får titta på en massa
filmer.. NICE :D Sitter hemma hos D nu, han är ute på fest,
o jag ska väl egentligen läsa. Fast sitter här på hans dator
och käkar lite godis.. Har man inget bättre för sig så ;)

Har suttit både igår kväll och idag och läst Anne på Grönkulla
ju! Boken är faktiskt riktigt bra om jag får säga det själv.
Hör Anne i huvet hela tiden, går liksom inte att släppa det.

Imorgon blir det först Stenungsund och kolla på när Pontus ska
ha en tävling där. Sen blir det att åka hem och åka till Karlstad.
Och läsa och se på tv,, hihi! :)

Pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0