Redan helg för min del faktiskt!

Oh yes det är det, fast jag ska läsa ändå. Idag var det min grupp
som hade den sena lektionen. Dvs 13,15 - 16,00. Gillar hellre den
tidiga så har man hela eftermiddagen på sig att göra något. Men men,
inget att göra åt. Efter plugget gick jag hem och packade min väska.
Mer än så blev det faktiskt inte. Jag plocka undan lite, ska göra mer inatt
och imorgon. Men jag åkte med Carzan till IKEA, hon skulle ha lite saker
och jag kände inte för att sitta hemma heller. Där fick jag ätit köttbullar iaf,
eftersom jag inte hade ätit något sedan frukost. MUMS!

Nu sitter jag i Carzans säng och kikar på när hon bankar sönder hennes nya
nattbord, haha. What a babe! Nä men hon är rätt duktig faktiskt, trodde jag inte om
henne att hon skulle skruva ihop de helt o hållet! Duktigt! ♥

Jag känner mig riktigt korkad, jag ska upp tidigt imorgon för att tvätta.
JÄTTE TIDIGT!  Klockan 7 börjar min tvätt tid, puh säger jag bara, hur ska jag
klara av detta. Jo jag måste.. DU ÄR DUKTIGT OM DU VILL MELLABELLA! hihi.!


Kommentarer
Postat av: carro

Sju är ju inte så tidigt ändå :P tänk på mig som fick gå upp 04.50 här om dagen :O haha!!



<3

2010-09-21 @ 20:48:51
Postat av: Carzan

Haha! Ja de trodde du inte om mig gumman! Men jag är riktigt duktigt! Inte många som klarar av det! =) Pussar!

2010-09-22 @ 11:04:17
URL: http://carzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0