Grillning, o bus :)

Heejsan,

Nu har jag precis kommit hem från grillningen. Det var über mysigt. Jag, Jenny, Melli, Christine och Sandra. Vi satt vid vattnet och käkade våra marshmallows tills vi mådde illa, då satte vi på och åt grillad korv ist :P Till slut började vi frysa aset så kom Christine på den briljanta idén att vi åker till henns jobb och äter paj! Dvs vi drar till donken och sitter där en sväng, ;)
Bilder kommer senare på allt som jag har gjort idag! :)

Imorse var de städning på gatan, jag var mä där en sväng, eller ja mest busade jag med barnen. VIlket brukar vara mitt jobb när de sker saker. Mariella brukar oftast bli barnvakt! ;) Men de var riktigt roligt, fick leka av mig ;)Jag har bränt nyllet oxå.. var knallröd i hela ansiktet förrut, de har börjat lägga sig nu men de känns.. Positvt! ;)


Jag busar med Linus, Klas i bakgrunden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0