Sorg, vilse och hockey

Hejsan..

Nu sitter jag här inne hos Sandra och ser på hockey. Det är ju slutspel mellan HV71 och Färjestad. Då tycker jag att FBK ska vinna och jag tror det kommer sluta 3-2 till FBK. Hoppas hoppas nu då :) Ikväll ska jag och sandra mysa med film. Nu håller hon på och grejsar med keso på macken.. enligt mig så ser de inte gott ut, men de e för att jag inte gillar de.. men smaken är som baken, eller hur sandra ;) hehe

Idag har det varit en mycket jobbig dag, men det kommer ordna sig till slut. Hoppas allt går bra i natt, tänker på dig å älskar dig <3

Men ja, idag var jag och Michaela och åt buffé på en kina resturang idag. Det var mycket mysigt.. men ja, maten var sådär. Men trevligt, alltid mysigt att hitta på ngt med dig stumpan.. När jag skulle hem idag, så gick jag av bussen för att prata i telefon med min syster. Det hela slutade med att jag gick vilse i Norrstrand, asså de e ju inte lite smågator och hus där :O och allt såg likadant ut. Men jag hitta tillslut till kroppkärs badet så där gick jag på bussen igen.. haha det finns inga genvägar tydligen, för det slutade med att det blev omväg :P

Pja, sen så sa jag ju till mig själv att jag skulle städa, jaaaaaa jag har inte gjort det och jag hatar att jag inte gjort det ! Får fanimej göra de imorrn.. Plugga och städa, plugga o städa, får inte göra ngt annat nu mariella. annars blir jag sur på mig själv och det vill jag inte.. :)


                                                    Min syster dotter sanna. saknar dig gumman :)


Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha varför gick du av i norrstrand?

2009-04-03 @ 21:19:11
URL: http://bhusyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0