Barnpassning på hög nivå!

Hejhopp gummisnopp (:

Idag har varit en fruktansvärt lång dag. Jag och mamma har varit barnvakt åt
Danny 2 år och Daniella 5 år från kl halv 10 till nästan 16,00. Jag är slut ska ni
veta. Hur ska detta gå om jag ska ha barn, haha, kommer inte orka med allt
stoj upp och ner (A).

Sen så vill jag bara tilläga, att vissa vänner betyder väldigt mycket mer än andra
just nu !

Sandra, hoppas allt löser sig i köping, !

och imorgon är de lördag, jag har längtat ! :) och sen är det söndag, då kommer
 jag heeeem igen :)

Och ikväll är det bio med syster, Män som hatar Kvinnor.



Kommentarer
Postat av: Michelito

Ja snart kommer du hem! 2 dagar kvar! :D

2009-03-20 @ 18:30:06
URL: http://bhusyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0