Madeleine Prick

Hej Madeleine Prick..

Idag så vaknade jag klockan 08,57, en lördags morgon. Solen sken och jag mår så mycket bättre efter alla dessa dagar. Igår var jag även på strandpromenaden tillsammans med Jennifer, Det var jätte mys, vi satt på en brygga o åt magnum glass, de v ar gott men mätt blev man. Mys att få träffa henne vilket var väldigt längesen. senare på kvällen var jag, syrran o Sanna hos johan o spelade Guitar hero, Johan grillade lite med plus dom drack :P jag o sanna var nykteristerna för kvällen. Senare kom även Daniel dit o vi satt inne o tjöta o kikade på johans gamla bilder.. haha, Trött var jag och de sa alla att jag var med hela tiden :P Men men.

Fortsättning med dagen. Jag, syrran o sanna åkte till skeppan för att äta glass (igen) o sitta i solen, men de blåste som fan, så vi drog till Torp ist för att leta reda på syrrans jacka, men icke fann vi den! :/ Så vi åkte hem till mig igen o satt på altanen. Där var de både kallt o varmt. Blåste kallt o de var jobbigt. Efter de har jag inte gjort så mycket, ätit och suttit här. Så har mina två dagar varit. Hoppas du har de bra i England iaf ! :) saknar dig massvis..

Pussar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0