Black Eyed Peas - I got a feeling

Well, I'm kinda bored..

Sitter och tittar på Hells Kitchen. Rätt bra ändå.. Väntar på att klockan ska gå för sen ska jag upp till Malin och se på film! yeay! Fast de e hemskt att gå i den gången. Sån äcklig lukt..

Men ja igår. jag får väl försöka förklara kvällen. Jessica, Peter, Emelie och Jeanette kom till mig klockan 6. Dom var redan i ordnig gjorda och såg jätte läskiga ut. Vi gick upp och fixade allt i sällskapsrummet och folk började trilla in. Vi var väl kanske 25 pers plus/minus några. Riktigt roligt var et att alla hade gått in för de här med Halloween och satt på sig kostymer. Vssa såg läskiga ut och vissa såg roliga ut. Så härligt med en mix! När halva kvällen gått tappa jag humöret för diverse saker som jag såg hända. Istället för att ignorera allt så så högg jag till mot vissa. Förstår inte hur vissa bara kan göra så? Asså går man på fest och snor och tro att ingen märker något? Jag är en observant person. Även om folk inte tror att jag ser så gör jag det oftast. Det hela beror på om jag väljer att reagera på det eller om jag ignorerar. Men man fick sig ett gott skratt åt vissa människor. Människor är fan roliga! :) Efter alla hade tagit sin jacka som låg hos mig la jag mig i min säng och dejtade John Blund. När jag vaknade i morse så tänkte jag igenom vad som hade hänt under kvällen. Well, hey.. It's not my fault wath happend!

Ha en bra dag alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0