Praktik

heej :)

Vettni,
jag somnade klockan 21.00 igår och vaknade klockan 7 för jag skulle till min VFU plats. Jag var så jäkla trött och klockan kändes faktisk som 23.00 eller något liknade. Hur sjukt kan det vara liksom ? Ah, idag ska jag hämta Sofia vid 22.00 tiden vid stationen. Så de blir ingen tidig kväll för min del i alla fall. :/

Men det gick jätte bra idag iaf, alltid skoj att komma ner dit, när det då känns som att man verkligen jobbar. Det gillar jag! Jag ska dit på fredag med tror jag, hm då skulle jag och min handledare prata om hur vi ska göra denna VFU perioden. Det ska nog bli kanon bra!

Jag fick sluta vid halv 3 och jag åkte ner till stan. Köpte ett nytt örhänge ( en ring ) till min piercing jag tog för 2 månader sen. Men den gör ont, så hoppas den blir bra snart. Sen köpte jag en present, hihi :) någon som fyller imorrn skulle jag tro.

 

Den jag köpte idag och min tragus piercing, mamma gillar inget av dem ;) hihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0