Tatuering

Tjaa everyone..

Jag tänkte bara ta och berätta om min mysko dröm jag hade inatt helt sjukt alltså!

Jag gick kungsgatan upp mot torget i uddevalla. Var på väg mot tatto stället som ligger på söder med min syster. Var skit nervös. Detta var en sån där spontan grej liksom. Jag satte mig i stolen och förklarade för han ( kommer inte ihåg vad han heter nu ) men han som tatuerar iaf, hur jag ville ha den. jag förklara att det skulle vara ett hjärta och att det skulle stå Syster i. Jag ritade på ett papper hur hjärtat såg ut och han sa att de skulle kosta 1000 kr. Sure sa jag och han började ta fram alla saker som han skulle ha. Han börjar med att rita hjärtat och ena sidan var klar och såg skit bra ut, sen börjar han på andra halvan och allt blir bara fel fel fel. Den andra halvan blir dubelt så mindre en den andra halvan och jag blir jätte besivken och ledsen. Jag börjar skrika åt honom att han har gjort fel och förstört alltihopa. Syrran ser förvånande ut på mig. Han säger att jag får betala 500 kr för de misslyckade hjärtat och de gör jag. springer där ifrån och går mot torget igen.. Jag ser bettan men hon ignorerar mig bara. Så jag går neråt igen. Sen ser jag bettan igen gå förbi men ignorerar mig ännu en gång. Jag går in en klädesbutik och där såg skyltdockerna ut som folk jag kände som typ Fredrik Hellberg och Jimmy och Sara och en massa andra folk.  Sen går jag och syrran ut och vi går neråt mot kampenhof och då har de börjat spöregna och jag gillade det. Så jag och syrran skiljs åt och jag träffar Nathalie när jag går mot bussen. Vi kramas och säger hej och tjötar och sen hör jag att min mobil vibrerar så jag vaknar upp tyvärr.. Riktigt besviken var jag över min tatuering faktiskt.. För den vill jag verkligen göra och den skulle betyda så mycket  för mig.. Den skulle vara ett bevis för att min syster betyder allt för mig ! :)

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Syrran

Det roliga är att sist du va i uddevalla å vi va vid kampenhof å skulle på mc donalds börja det spö regna hahaha

2009-09-13 @ 17:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0