lite hänging



Jag känner mig lite hänging, jag har konstig känsla i bröstkorgen
när jag andas ibland. Typ som om jag måste hosta, men jag har
inte mycket hosta inom mig liksom.
Nu har jag också ont i huvudet,
men det beror nog på att jag är dålig på att äta mat. Tog mig ett
äpple nu i alla fall. Svårt att äta när man inte är hungrig liksom!
Men de där i bröstkorgen är en mysko känsla, den känner jag oftast
när jag är på praktiken, undra vad det kan bero på. Förhoppningsvis
försvinner det väl!

Men bilden är ifrån lördags då jag var en sväng på våran strandpromenad
vi har i Uddevalla. I bakgrunden skymtar man den långa träbron som är
mysig att promenera på! Känna saltdoften från havet är en av de goaste
dofterna jag vet. En fördel med framsidan ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0