ALFRED ÄR TIIIILLLBAAAAAAAKA.

Yeyy!

Nu har jag varit i Mellerud och hämtat tillbaka min nya bil! Det känns jätte kuligt.
Min bil som jag har döpt till Alfred, någon som vet varför? ;) hihi.
Kul med kombi, lite annorlunda, och bilen känns gööör stor! Men bara att vänja sig.
Jag har till och med börjat backa när jag ska parkera. Det känns liksom enklast.
Och Automat också, jag behöver inte växla? Visserligen tror jag att jag kommer
sakna det, den är framhjulsdriven, då går det inte att "leka" med den ^^,
Jag gillar min bil jätte mycket! ♥ Min största kärlek just nu!

Men men, nu är den i Uddevalla, ska åka ner till min kusin som befinner sig i
garaget och pillar på nån av sina två bilar han har där. Tönt! ;) hihi!

Köss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0