Känns så jäkla bra!

Fan vad bra det känns! Morgonen var jätte bra, något som jag har längtat efter väldigt länge!
Men men, idag hade flickorna match i Kungälv, vi förlorade dock med 5-0 men det var riktigt bra,
om vi hade spelat denna matchen för 3 månader sedan så hade flickorna förlorat med 17-0
men nu visar vi topplagen att dom ska inte räkna bort HAIF F-98!

Men men! Nu är jag i Karlstad, efter att ha kört 35 mil med min fina Alfred ♥ Grymt glad
för honom! Det var ledarmöte nu ikväll fick reda på att ledarna ska få en resa till Rhodos i mars!
Skoj ju! :) som sagt e ju jag ledare, så hoppas att det blir av en resa. En gratis resa då, det enda
som behövs är fickpengar där nere.. Fett nice! = ) Sen på det så blir det ledarkläder, dvs en
mjukis dress med ledar märke på som Petra ska fixa! Weey! =)
Gilla HAIF!

Men men, nu ska jag lägga mig i sängen imorgon är det redovisning med IKT uppgiften
, ha det kaka! =)

Kössar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0