Så paff jag blev...

Hej!

När jag stod i duschen förut! Skulle raka mina ben och där fick jag se att jag hade två rivmärken!?
Hur har jag lyckas få dessa? Jag har verkligen inget minne av hur jag fick dem
 och jag har inget minne av att jag hade igår? Kan de vara så att jag har rivit mig
 i sömnen av mina tånaglar eller nått sånt? Det är det mest logiska
 som jag får upp i huvudet. HAHA., Dagens I-landsproblem

Efter lektionen idag kände jag mig som en nöt, hade kunnat somnat på lektionen
om jag bara lagt mig med huvudet på bänken. Jag klarar inte av att det är mörkt
när jag går till skolan och att det är mörkt när jag sitter på lektion. Man kan se hur
ljusare det blir ute när jag sitter och försöker koncentrera mig. Men det är mycket svårt.
Sen så går solen ner vid 4a. Det känns som att jag kan gå och lägga mig då. Så
depprimerande. Ikväll har jag pluggat, jag valde att göra det istället för jag
kände att jag ville vara själv, det är inte ofta jag är det. Men idag ville jag va
det. Förlåt! ♥

Imorgon förmiddag kommer mor och far också. Jag har försökt plockat undan
här så gott jag kan. Dammsuger gör jag imorgon morgon om jag orkar.
Ska bli kul att mamma o pappa kommer imorrn ♥ Kaffe är det jag har att bjuda på
bara så ni vet.. :)

Har suttit i en massa telefonsamal nu om har att göra med den 12 feb
fan vad jobbigt det var vill jag lova. Att det är dubbelbokat matcher o
en massa folk måste kontaktas o hitan o ditan. Det har jag grejat med idag oxå!
Puh!

NU ska jag sova! Nattisch ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0