Skit ska väck innan ny skit kommer in! =)

Tjänna!

Fan vad allt känns bra idag, eller undantag två saker. Men förhoppningsvis får jag buckt på det imorgon! Idag har jag och mor rensat hela mitt rum. Två svarta stora sopsäckar, en papperspåse och två vanliga plastpåsar. Sedan ställde vi två stora påsar på vinden med prylar som jag hade i min bokhylla. Så här ser min bokhylla ut nu:



Här är en grej jag gjorde när jag gick i trean av lera:
Någon som ser vad det är? ;)



Här är en apa jag köpte när jag var utomlands någongång för 10 år sedan!
Den sjunger och dansar typ :) I högra hörnet ser ni min student plakat :P
 


Aja, nu vet ni vad jag har pysslat med idag. Imorgon är en ny dag.
 Då ska jag hämta min bil, möte, rensa garderoben och sedan på kvällen
se på innebandy. Herrlaget HAIF har derby mot Walkersborg. Kan minst
sagt bli intressant.



Kommentarer
Postat av: Josefine

hihi okej :D ja kanske det ! vi kommer hem 23:e från resan och sen firar vi jul på styrsö och stannar ca 2 dagar. Sen åker vi till Karlstad över nyår igen, så hoppas att vi kan ses någonting :D kanske passar bäst efter nyår ?

2010-12-10 @ 07:42:06
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0