Nyårsafton!

Trots att det hände så mycket på nyårsafton så gillar jag den grymt mycket.
Har inte varit med om någon liknande innan. Så himla skoj att få festa med
nytt folk alltså! Sköna göteborgare! Har hört mycket att alla heter Glenn i
Göteborg?!
Ah, men det var en kall natt igår, mycket stå ute i kylan. Jag kom
fram till där vi skulle sova klockan 6.00. Inte trött någonstans men jag var tvungen
att sova. Så sov ungefär 4h. Bättre än inget som sag ;) Men jag hade en superduper
skojig kväll faktiskt! Men jag har ju alltid skoj med Nathalie.. :)

Tänkte igår på oxå att jag har ju firat nyår med Carro flera nyårar i rad. Förra året (08/09)
var ju hos Pillan haha och de sluta med en lång promenad hem till mig. Året innan
dess (07/08) var vi hemma hos carro på söder någonstans. Där sluta de med att jag och
christine sticker hem till Tessan och fortsätter festen där med våran tränare
bland annat. 06/07 var vi i Forshälla nästan hos Morten med Göthberg, Viking, Pillan
Jennie, Alex, Carro bland annat. Sedan typ alla Naturare och Teknikare på Östrabo 1. :)
05/06 Har jag för mig att jag och min familj var på Kappele hos Pillan och hennes fam
och en massa annat folk. Året dess för innan bodde jag i Vallentuna så vi fira hemma och sen
var jag med familjen Frey! :)

Ja de var ju några årtal.. ;)

Idag då la jag mig ju som sagt vid 6tiden. Vaknade halv 10 och sen halv 11 tror jag. Åt
frukost och sen satt jag, nathalie, jessica och Emilia och spela en massa bara för att
låta tiden gå. Sen åkte vi hem till Uddevalla. Jag åt, och tog bort mina naglar jag gjorde
i Thailand. Sedan åkte jag i väg med Fjell e bra stund. Skönt att få skratta bort saker.
En sån vän behöver nog alla. Denna är min! ;P hihi

Men ja nu ska jag sätta mig och titta på lite filmer.. :)



Puss och kram och nyp i stjärten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0