10.11.25

Hejsan alla!

Tänkte titta in här lite, får nog ta och börja använda den här lite. Jag är så dåligt på det! Carro har ju till och med skällt på mig. Hihi.. Dagen kändes liksom bra när jag vakna. Vakna på sånt bra humör för jag visste att jag skulle åkt iväg, men icke. Så det första jag gjorde när jag vakna var att plocka upp på mitt golv, på mitt rum. Sen tog jag inte på mig mjukis. Mycket ovanligt eller hur? Nä jag tog på mig riktiga kläder, gick ner till mamma. Vi bestämde oss för att åka till Lidl och så åkte vi till stan. Jävlar vad kallt det är ute är hörrni! Sen åkte vi hem, Jag drog en sväng till HAIF kanslit för att fixa saker.. Sen så har jag fixat julklappar till folk, känns skönt att det är snart klart :) Träffa en kompis i stan iaf, Tack för att du är du ♥

Ikväll ska jag träna, känns bra! Vill bara att dagen ska gå över så att jag kan gå och lägga mig och vakna och det är Fredag! Har längtat efter den dagen i 3 månader och nu är den äntligen framme. Förstår ni hur sjukt det är? :) hihi. Känns bra.


Kommentarer
Postat av: Carzan

Klart det var dags! Ja det var inte igår!! :D Roligt att du börjat blogga mer nu! :) Lägg ut tröjorna!



Be happy!



Puss!

2010-11-25 @ 20:44:28
URL: http://carzan.blogg.se/
Postat av: Malin S

Kul att du skrivit. Hoppas att du fick tillbaka lite motivation :)

2010-11-26 @ 09:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0