Tänk om...

Jag skulle ha samma kämparglöd som flickorna hade idag på matchen mot Backadalen. Då skulle jag nog komma långt här i livet, kanske är därför jag står här jag står nu. Men åter till matchen. Vi hade två back par och två centrar och rullade på tre forwards det nu. Med mycket vilja kommer man långt. Trots att vi inte gjorde något mål så va spelet så himla bra. Jag som tränare hade inget att säga till spelarna i andra och tredje perioden. Så bra spelade dem liksom. Grymt stolt!!

Imorgon ska jag och min fina bil åka 44an och sedan 45 vid båberg upp till Karlstad! Ska bli kul på något sätt, men jobbigt. Jag vill sitta hemma och mysa med min snuttis nu när det är sånt här väder.

Nu ska jag ta mig en promenad med min vän, Ha det så bra! :)

Puss♥


P.s. Grattis på födelsedagen. D.s


Kommentarer
Postat av: Carzan

Ska bli kul att se dig!

:)

2010-11-28 @ 22:42:38
URL: http://carzan.blogg.se/
Postat av: Malin S

Håller med carro ;)

2010-11-29 @ 09:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0