Cookies!

Vad kul det är att se att folket kikar tillbaka hit nu när jag uppdatarerar lite oftare..
Okej då menar jag att jag ibland skriver varje dag. Fan jag är mest dålig när jag
är i Uddevalla. Men å andra sidan det är då jag skriver vad jag gör på dagarna
det gör jag inte direkt när jag är i Karlstad. Undra varför jag gör på detta viset?

Aja, skola hade vi idag. Pratade om våra läsloggar gjorde vi också. Innan lektionen
började så åt vi lunch tillsammans dvs: Carzan, Haggan, Jomabelle, Verner och Sandin.
Idag så bjöd Carzan oss på kladdmuffins, jätte goda! Igår bjöd Haggan oss, Jätte goda dem
också.! Verner bakade havrekakor förut, dom var också jätte goda. hihi..=)


Imorgon ska jag åka till Uddevalla igen, Verner ska åka med till Melleruuud!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0