Första skoldagen på min femte termin.

Fan vad kul och träffa alla iadg.. Gick iväg tidigt idag så vi var i
skolan vid 9 för att köpa kompendium men då öppnade inte
studiecentrum förräns vid 10. Men vi fick dem ändå.
Sen kvart över började kursen. Gick igenom allt inför delkursen
och delades in i studiegrupper. Sen käka vi lunch och sen satt vi
i gruppen och det blev snabbt klart. Imorgon ska vi ses igen och
göra klart måndagens uppgift. Känns bra detta faktiskt. Framför
allt kul. =)

Efter skolan var Johanna, Carzan, Malin och Verner här och åt rosa tårta.
Sen drog vi till Ikea för brudarna skulle handla :)

Nu ska jag njuta av min Pippi bok. Har suttit och haft högläsning för Carzan
nu.. Så jag har tappat rösten. HAHA.. Men vad gör man inte för sina vänner ;)
höhö :P

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0