perfect nightmare - shontell

Jag vill ha min bil nununu! Jag lääängtar! Kan de inte vara kortare
leveranstid hos volvo!

Jag sitte och läser o läser o läser o läser o läser. Jag har inget liv, tyvärr.
Tittar lite på New York fruarna nu och drömmer mig bort till ett annat liv.
Jag önskar jag, eller nej.. det var inget..

Idag har jag läst gengångaren av Mårten Sanden. Faktiskt riktigt bra.
Lättläst och det går snabb att läsa. Såna böcker gillar jag!
Imorgon ska jag gå upp tidigt och greja här hemma. För så här kan
det inte se ut, nej fy!


Så här såg jag ut förut när jag läst hos malin! Kunde ju inte koncentrera
mig hos mig, eftersom min granne spelade fruuktansvärt hög musik!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo, den tentan klarade jag nog inte :(

Hör av mig i tid om när jag kommer. Ha en kanon resa å njut för oss också :) KRAM

2010-09-21 @ 16:34:23
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0